Deelnemers inzien, toevoegen, wijzigen of verwijderen

  1. Open de afspraak
  2. Ga naar het onderdeel/kopje 'Wie?'
  3. Druk rechts op 'opties'
  4. Kies voor 'deelnemers wijzigen' 

Hier kun je voor iedere deelnemer via het tandwieltje aanpassingen doen.

Hier kun je het volgende doen:

  • Deelnemers verwijderen door op 'verwijder' bij de deelnemer te klikken;
  • Deelnemers wijzigen door op 'wijzig' bij de deelnemer te klikken; 
  • Nieuwe deelnemers toevoegen door op de + te klikken. 

    OF
  • Deelnemers uitnodigen door uitnodiging-link te delen;

Alleen nieuwe toegevoegde deelnemers of deelnemers waarbij je het e-mailadres hebt gewijzigd zullen een uitnodigingsmail ontvangen. Verwijder alleen deelnemers die u echt uit de afspraak wilt halen, bestaande deelnemers worden niet opnieuw uitgenodigd!

Je kunt er voor kiezen om huidige deelnemers op hoogte te brengen van de wijziging door 'Breng deelnemers op hoogte van wijzigingen' aan te vinken.

Klik vervolgens op 'bijwerken' om op te slaan.

Niet het antwoord wat je zocht? Contact opnemen met de helpdesk Contact opnemen met de helpdesk