Ik ben uitgenodigd voor een afspraak, hoe vind ik hem terug?

Wanneer je een afspraak waarvoor je bent uitgenodigd niet kan vinden, kunnen er verschillende dingen aan de hand zijn.


Uitgenodigd via e-mail

Als je uitgenodigd bent via e-mail, ontvang je een uitnodigingsmail. Door op de blauwe knop in deze mail te klikken, geef je je beschikbaarheid op voor de afspraak. Als je dit hebt gedaan, ontvang je een bevestigingsmail. Via deze mail kan je altijd terugkeren naar de afspraak. Heb je geen uitnodigingsmail binnengekregen? Het volgende kan aan de hand zijn:

  • De uitnodigingsmail is in je spam-map terechtgekomen. Check dit altijd eerst!
  • Ons systeem markeert jouw e-mailadres als geblokkeerd gemarkeerd door een eerder afleverprobleem. Neem in dit geval contact met ons op.
  • Jouw mailbox markeert ons e-mailadres als geblokkeerd gemarkeerd. Check dit artikel om het te verhelpen: https://support.datumprikker.nl/article/11-geen-mail-ontvangen
  • De organisator heeft jouw e-mailadres niet correct ingetypt


Uitgenodigd via link (bijv. WhatsApp)

Als je bent uitgenodigd via een link (bijv. via WhatsApp), dan ontvang je geen uitnodigingsmail. De organisator heeft namelijk een uitnodigingslink met je gedeeld, en heeft daarbij dus niet jouw e-mailadres hoeven in te vullen. Die vul je zelf in tijdens het opgeven van je beschikbaarheid. Pas als je je beschikbaarheid opslaat, ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je zelf hebt ingevuld. Via de knop in deze mail kan je altijd terug naar de afspraak gaan om deze te bekijken of iets te wijzigen. 

Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Dan kan het volgende aan de hand zijn:

  • Je hebt per ongeluk een typefoutje in je e-mailadres gemaakt. Neem contact met ons op om dit te corrigeren. 
  • Ons systeem markeert jouw e-mailadres als geblokkeerd gemarkeerd door een eerder afleverprobleem. Neem in dit geval contact met ons op.
  • Jouw mailbox markeert ons e-mailadres als geblokkeerd gemarkeerd. Check dit artikel om het te verhelpen: https://support.datumprikker.nl/article/11-geen-mail-ontvangen

Niet het antwoord wat je zocht? Contact opnemen met de helpdesk Contact opnemen met de helpdesk