Ik kan niet inloggen

Er kunnen twee redenen zijn waarom het niet lukt om in te loggen:

1. Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Klik  hier om een nieuw wachtwoord op te vragen. 

2. E-mailadres niet gevonden. 
Datumprikker biedt bewust gebruikers de mogelijkheid om zonder account afspraken te kunnen plannen en beheren. Wanneer je de melding 'e-mailadres niet gevonden' krijgt, betekent dit dat je met het desbetreffende e-mailadres geen account hebt, maar alleen een afspraak heeft aangemaakt. Wanneer je via Datumprikker je afspraken wilt beheren, dan is het aan te raden om een (gratis) account aan te maken. Je kunt via  deze link een account aanmaken.

Wanneer je geen mail ontvangt van Datumprikker, zou het kunnen dat je emailadres (bewust of onbewust) gemarkeerd is als spam. Via deze link kun je een eventuele blokkade opheffen. Vervolgens kun je opnieuw een wachtwoord opvragen. 

Niet het antwoord wat je zocht? Contact opnemen met de helpdesk Contact opnemen met de helpdesk