Nieuwe afspraak met deelnemers uit andere afspraak (kopiëren/hergebruiken/vervolgafspraak/dupliceren)
Je kan deelnemers uit een bestaande afspraak op drie manieren overnemen in een nieuwe afspraak (waarbij het adresboek buiten beschouwing wordt gelaten):
Vanuit een bestaande afspraak (geen account vereist)
Open de afspraak van waaruit je de deelnemers wil overnemen in de nieuwe afspraak. Klik rechtsonder de omslagfoto en titel van de afspraak op de grijze 'opties'-knop. Hier zie je dan twee mogelijkheden waaruit je kan kiezen:
Bij het dupliceren van een afspraak worden de meeste zaken van een afspraak overgenomen (titel, omschrijving, datumvoorstellen, locatie(s), deelnemers. Hierbij maak je alsnog een nieuwe afspraak aan, dus er zijn dan nog geen reacties van deelnemers of opmerkingen.
Bij het aanmaken van een nieuwe afspraak met huidige deelnemers is alles nog blanco (dus geen titel, omschrijving etc.), echter zijn de deelnemers alvast wel ingevuld aan het einde. Zo kan je dus een compleet andere afspraak aanmaken met dezelfde deelnemers.
Tijdens het maken van een afspraak (ingelogd met account)
Als je een account hebt en bent ingelogd tijdens het maken van een afspraak, kan je in de uitnodigingsstap bij het onderdeel 'Uitnodigen via e-mailadres' klikken op de opties knop. Daar kan je kiezen om deelnemers te selecteren uit vorige afspraken (zo lang de afspraken nog niet zijn verwijderd).