Hoe vind ik mijn aangemaakte afspraak terug?

Wanneer je een afspraak aanmaakt, dien je altijd je e-mailadres op te geven. Na het aanmaken van de afspraak wordt de beheermail van de afspraak naar dat e-mailadres gestuurd. Mocht je ook een account hebben met dat e-mailadres, dan zal deze afspraak ook in je overzicht met afspraken komen te staan.


Ik heb geen beheermail ontvangen

Check altijd eerst je spam-map. Mocht je de mail daar ook niet in terugvinden, kunnen er twee dingen aan de hand zijn:

  • Er is een probleem met de aflevering van de mail
  • Of je hebt per ongeluk een typefoutje in je eigen e-mailadres gemaakt

Neem in beide gevallen contact op met de helpdesk. Stuur daarbij ook de uitnodigingslink van de afspraak en/of minimaal 2 e-mailadressen van deelnemers van de afspraak. 


Ik zie de afspraak niet in het afsprakenoverzicht

Als je ingelogd bent, krijg je al je aangemaakte afspraken in je eigen afsprakenoverzicht te zien. Ook afspraken waarvoor je van de mail bent uitgenodigd en afspraken die je hebt ingevuld via de mail of via een link (bijv. WhatsApp) komen in dit overzicht te staan. Zie je jouw aangemaakte afspraak niet terug in het overzicht? Dan is er een kans dat je een ander e-mailadres voor jezelf hebt ingevuld, of dat je per ongeluk een typefoutje in je e-mailadres hebt gemaakt. Neem contact op met de helpdesk en stuur daarbij ook de uitnodigingslink van de afspraak en/of minimaal 2 e-mailadressen van deelnemers van de afspraak. 

Niet het antwoord wat je zocht? Contact opnemen met de helpdesk Contact opnemen met de helpdesk