Ik (of deelnemers) ontvang(en) geen e-mail van Datumprikker

Er kunnen meerdere dingen aan de hand zijn wanneer je geen emails van Datumprikker ontvangt: 


1. In veel gevallen komt dit door een spamfilter die de e-mails blokkeert en/of verplaatst naar een spam folder. Ook kan het zijn dat het e-mailadres niet klopt of langer bestaat.

  • Controleer je spam folder of mailbox met ongewenste e-mails.
  • Gebruik je Outlook.com? Log dan in op Outlook.com en klik rechtsboven op 'Opties' gevolgd door 'Meer opties'. Klik daarna op 'Veilige en geblokkeerde afzenders' en vervolgens op 'Geblokkeerde afzenders'. Indien in deze lijst het e-mailadres staat, dien je deze uit de lijst te verwijderen.
    • Indien de deelnemers hetzelfde domeinnaam in het e-mailadres hebben (bijvoorbeeld het domeinnaam van een bedrijf), dan is het aannemelijk dat de spamfilter van het bedrijf de e-mail tegenhoudt. Neem in dit geval contact op met de IT afdeling van het bedrijf en geef het adres service@datumprikker.nl door als 'veilig adres'. 
  • Geen email in je spam folder of mailbox met ongewenste emails, maar wil je wel e-mails ontvangen?
    Deblokkeer je e-mailadres dan zelf via deze link
    Na het deblokkeren ontvang je een email met de uitkomst of je e-mailadres was geblokkeerd of niet. 
  • Heb je na enige tijd nog geen mails van Datumprikker ontvangen? Neem dan contact op met de helpdesk. 

2. Het komt voor dat er een typefout in het e-mailadres van de organisator of deelnemer van een afspraak wordt gemaakt. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de helpdesk. Stuur dan in ieder geval de volgende informatie mee: 

  • Een link van de afspraak (bv. van een deelnemer of de inschrijflink). 

    of
  • De e-mailadressen van 2 of 3 deelnemers én de titel van de afspraak.

Niet het antwoord wat je zocht? Contact opnemen met de helpdesk Contact opnemen met de helpdesk