Ik ben mijn afspraak kwijt

Wanneer je geen mails ontvangt na het aanmaken van een afspraak, is de kans groot dat je een typefout in je e-mailadres hebt gemaakt. Met de volgende gegevens kunnen wij in onze database op zoek naar je afspraak: 

  • Een link van de afspraak (bv. van een deelnemer of de inschrijflink). 

    of
  • De e-mailadressen van twee of drie deelnemers én de titel van de afspraak.

Mocht je een link van de afspraak hebben, zou je zelf een eventuele typefout in je mailadres kunnen achterhalen. Dit doe je door op de organisator van de afspraak te 'hoveren' (de cursor/muis even stil te houden), vervolgens zie je een e-mailadres. Spelfout gevonden? Stuur dan ook dit foutieve mailadres mee naar de helpdesk. 

Met bovenstaande informatie kunnen wij op zoek naar je afspraak, dus probeer zo veel mogelijk informatie mee te sturen. 

Oude afspraak

Afspraken worden één maand na de laatste datum van de afspraak automatisch verwijderd. Als je afspraak in het verleden heeft plaatsgevonden, kan het dus zijn dat deze is verwijderd.

Niet het antwoord wat je zocht? Contact opnemen met de helpdesk Contact opnemen met de helpdesk