Ik zie mijn afspraak niet in het overzicht (account)

Als je inlogt, krijg je jouw afspraken in het overzicht van 'Mijn afspraken' te zien. Alleen afspraken die aangemaakt zijn met hetzelfde e-mailadres als het e-mailadres van je account komen hier te staan. 

Als je ook afspraken wilt zien die met een ander e-mailadres zijn aangemaakt, kan je het andere e-mailadres toevoegen aan je account. Dit kan je doen door de volgende stappen te volgen:

1. Log in en klik rechtsboven op het menu en kies 'account'.

2. Klik onder je e-mailadres(sen) op 'E-mailadres toevoegen'.

3. Voer het e-mailadres in en klik op 'Opslaan'.

4. Bevestig via de link in de e-mail die naar het nieuwe e-mailadres is verstuurd.

Let op!
Als je een e-mailadres toevoegt waar al een account op bestaat, zullen de gegevens van het andere account worden overgezet en daarna worden opgeheven. Er kan daarom hierna niet meer apart worden ingelogd en deze actie is niet ongedaan te maken. Wij adviseren daarom om geen e-mailadressen van andere personen toe te voegen (dus alleen je eigen e-mailadressen), tenzij de andere persoon niet meer op zijn/haar eigen account hoeft in te loggen (bv. als je de taken permanent van iemand overneemt).

Niet het antwoord wat je zocht? Contact opnemen met de helpdesk Contact opnemen met de helpdesk